sponsoring mogelijkheden

Hockey wordt al meer dan 50 jaar in Harderwijk gespeeld.
In deze periode is MHC De Mezen uitgegroeid tot een club met 700 leden, waarvan zo'n 80% jeugdleden. Als hockeyclub behoort MHC De Mezen daarmee tot de grotere clubs in de regio. Sportief gezien heeft MHC De Mezen zich in de afgelopen jaren ontwikkeld van een gezellige familieclub naar een club waar naast die gezelligheid ook gestreefd wordt naar prestatie. Deze ontwikkeling heeft ertoe geleid dat verschillende jeugdteams in de (sub)top-klasse uitkomen en het huidige Heren 1 sinds twintig jaar weer is gepromoveerd naar de 2e klasse. Bij een groeiende en ambitieuze vereniging hoort ook een complex dat de ruimte geeft aan al deze activiteiten, met een clubhuis dat ons samenbrengt.

Vanaf seizoen 2017/2018 wordt er op twee nieuwe moderne hockeyvelden gespeeld en in 2018 is gestart met de bouw van ons nieuwe multifunctionele clubgebouw. Daarbij is ook een derde kunstgrasveld aangelegd aan de Parkweg. Kortom, MHC De Mezen is een vereniging in beweging en zal naar verwachting met de huidige ontwikkelingen doorgroeien tot een vereniging van 900 leden.
Om de doelstellingen, waaronder bevorderen van de hockeysport van jong tot oud, te kunnen realiseren heeft MHC De Mezen de steun van sponsoren nodig, van u dus.

Wil je als hockeyclub op een hoger niveau spelen en sport aanbieden voor jong en oud dan heb je vrijwilligers en middelen nodig om dit te realiseren. Hierbij valt te denken aan trainingsmiddelen en goede (gediplomeerde) trainers. Bovendien vraagt het realiseren van een nieuw multifunctioneel clubhuis ook de nodige financiële middelen.

Gelukkig heeft de gemeente Harderwijk geholpen met het verstrekken van subsidie voor de bouw van de sport-gerelateerde ruimtes, zijn er verschillende lokale fondsen aangeschreven voor een bijdrage, is er een obligatieplan opgezet en zijn er tal van fundraising activiteiten door onze leden uitgevoerd om zoveel mogelijk geld op te halen. Maar met die middelen zijn we er nog lang niet. Daarom richten wij ons ook op onze (huidige) sponsoren. Met uw sponsorbijdrage aan MHC De Mezen investeert u in een groeiende vereniging met een duidelijke maatschappelijke functie en een positieve regionale uitstraling.

Via MHC De Mezen bereikt u potentiële klanten in alle lagen van de bevolking: werknemers, leidinggevenden in het bedrijfsleven, medici en ondernemers in Harderwijk, Ermelo en Putten. Onze sponsoren dragen de club een warm hart toe en bieden de vereniging net iets extra’s. Maar bovenal maakt u het mogelijk dat een grote groep kinderen, jongeren en volwassenen hun sport met enthousiasme kunnen beoefenen.

Als vereniging zijn wij uitermate gelukkig met de bijdragen van onze sponsoren en trots dat ook zij hun naam aan MHC De Mezen willen verbinden, want De Mezen dat zijn we samen!

Hebben we uw interesse gewekt? Bekijk en/of download dan de sponsorflyer.