Teamkleding

Teamkleding seizoen 2024-2025

Een nieuw seizoen… nieuwe teamkleding…

Ook dit jaar kan de teamkleding, conform het lopende contract met Hockey Direct en Reece, besteld worden bij Hockey Direct. Afgelopen week hebben we hierover overleg gehad met HD en Reece, om de laatste dingen af te stemmen. In tegenstelling tot hetgeen HD aan een aantal teams heeft gecommuniceerd, blijven zij ook de sponsorlogo’s op de kleding kunnen bedrukken.

Kledinglijn Reece

Reece heeft een nieuwe kledinglijn, echter kunnen de levertijden van deze lijn nog niet worden gegarandeerd. Gekozen is daarom om nog een seizoen met de huidige lijn door te blijven gaan.

Paskleding

De passets voor de teamkleding zijn inmiddels op de club aanwezig. Om te passen, kan je een mailtje sturen naar Jeroen Jense ([email protected]) met daarin aangegeven welke kleding je op welk moment zou willen passen.

Onderstaande passets zijn beschikbaar.

·       Reece Rise trainingsshirt Meisjes en Dames

·       Reece Rise trainingsshirt Jongens en Heren, dit is tevens het keepersshirt

·       Reece Premium Full Zip Top trainingsjasje Junior en Heren (Unisex)

·       Reece Premium Full Zip Top trainingsjasje Dames

·       Reece Icon TTS Broek Junior en Heren (Unisex)

·       Reece Icon TTS Broek Dames

Graag de kleding na het passen weer netjes in de oorspronkelijke verpakking opruimen.

Aangezien de passets een beperkte tijd op de club aanwezig zijn, adviseren we ook al te passen als je nog geen sponsors voor je team hebt kunnen regelen.

Mezen-logo

Het versnelt overgaan op de kleding naar het nieuwe Mezen logo heeft toch meer aandachtspunten dan gedacht, voorlopig blijven we in de kleding dan ook nog het huidige logo gebruiken. Wanneer we wel naar het nieuwe logo kunnen overgaan, zullen we hierover communiceren.

Bestellen

Voor het bestellen van teamkleding zijn dit jaar twee processen. De eerste voor teamkleding zonder sponsorlogo’s, de tweede voor teamkleding met sponsorlogo’s.

1.     Het bestellen van teamkleding ZONDER sponsorlogo’s, kan van via de clubshop van de Mezen op de site van Hockey Direct. Teammanagers kunnen gemakkelijk hun eigen bestellingen online plaatsen! De korting wordt automatisch toegepast in de winkelmand en dus zie je direct wat het totaal bedrag is. Een naam, nummer of initiaal behoort in dit proces wel tot de mogelijkheden en zal in het bestelproces ook direct aangeboden worden per item. Om te helpen zo goed mogelijk aan de slag te kunnen heeft Hockey Direct een hand-out gemaakt die stap voor stap uitlegt hoe het bestelproces werkt. Zie de bijlage.

2.     Het bestellen van teamkleding MET sponsorlogo’s, gaat op dezelfde wijze als vorig jaar. De offerte aanvraag kan gemaild worden naar [email protected], met een cc naar [email protected]. Voor uitgebreidere procesbeschrijving en (bestel)formulieren, zie de documenten op de website van De Mezen. Deze documenten krijgen nog een update, maar tot dan, kunnen de huidige documenten worden gebruikt.

Clubafdracht

Voor Reece kleding via Hockey Direct zal het seizoen 2024-2025 geen clubafdracht meer gelden. Uitzondering hierop zijn Dames 1 en Heren 1.

Indien er vragen zijn, kunnen deze gesteld worden via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Sponsor Commissie MHC De Mezen