Teamkleding

juni 2023

Beste Mezen,

Een deel van de nieuwe teamindelingen zijn alweer bekend gemaakt en de overige teams zullen ook snel bekend worden.
Nieuwe teams betekent ook weer nieuwe teamkleding, de documenten hebben we weer ge-update voor het nieuwe seizoen.
(Er worden nog een aantal dingen afgestemd, daarom doen we in september nog een update van de documenten).

Vanaf seizoen 2023-2024 werkt Hockey Direct met een nieuw bestelformulier. Met dit formulier kunnen offertes en digitale proefdrukken worden opgevraagd.
In het document 'Spelregels' lees je alles wat je moet weten rondom teamkleding.

Als er toch nog vragen zijn over de mogelijkheden, het proces of de clubafdracht, laat het ons weten.

Met Sportieve groet,

Martine, Egon, Jan Paul en Lianne
Sponsorcommissie MHC De Mezen

PS We zijn nog steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om de Sponsorcommissie te versterken. Kom vrijblijvend kennismaken tijdens een gezellig overleg van onze commissie. Mail naar [email protected] voor de eerstvolgende datum.

Hieronder staan de links naar de documenten met alle informatie voor teamkleding beschikbaar.

Heb je vragen dan kun je die gerust mailen naar: [email protected]

Keuzemogelijkheden Reece teamkleding

Datum: 4 juli 2022

Beste Mezen,

Het bestuur en de sponsorcommissie zijn enthousiast en erg blij om alle Mezen te informeren over onze nieuwe kledingsponsors en samenwerkingspartners: Reece en Hockey Direct. Na vele gesprekken en onderhandelingen de afgelopen maanden door de sponsorcommissie heeft afgelopen week het bestuur definitief akkoord gegeven op de overeenkomst met Reece en Hockey Direct.

De komende tijd zullen de procedures rondom het bestellen van het wedstrijdtenue en de teamkleding verder worden uitgewerkt en afgestemd. Het beleid voor sponsoring van teamkleding wijzigt niet, alleen de samenwerkingspartners en daarmee de procedure. Het Mezen logo mag vanaf heden alleen bedrukt worden op Reece-kleding, door Hockey Direct. Zoals afgelopen jaren is hierbij een clubafdracht van toepassing. Zodra de procedure is uitgewerkt en alle documenten zijn aangepast, worden alle Mezen hierover geïnformeerd.

De sponsorcommissie is ervan overtuigd dat met de nieuwe partners Reece en Hockey Direct de levering van het clubtenue en de communicatie over en levering van teamkleding weer is gewaarborgd.

Op de website van Hockey Direct zal via de (nog op te zetten) Mezen-clubshop het clubtenue en trainingskleding aangeschaft kunnen worden. Voor teamkleding kunnen straks offertes bij Hockey Direct worden aangevraagd, inclusief bedrukking van het Mezen logo en de sponsorlogo’s. Voor alle volledigheid: het contract met Brabo en DAKA is ontbonden, vanaf heden mag er op Brabo kleding geen Mezen logo meer worden bedrukt.

Oproep voor vrijwilligers en sponsoren!

Graag willen we nog een oproep doen voor zowel de sponsorcommissie als ook voor de communicatiecommissie, beide commissies zijn op zoek naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers om de commissies aan te vullen.

Tevens een oproep aan nieuwe en bestaande sponsoren! De Mezen is altijd op zoek naar sponsoren, voor bijvoorbeeld een bord, een evenement, of één of meerdere teams. Neem contact met één van ons op voor alle mogelijkheden.

Contact opnemen met de sponsorcommissie kan rechtstreeks naar één van de commissieleden of via [email protected]

Met sportieve groet,

Phuong, Martine, Jan Paul, Egon, Lianne