Visie MHC de Mezen (2022-2027)

MHC De Mezen is een club waar iedereen op eigen niveau met plezier kan hockeyen. Waar je zo goed mogelijk kan presteren en waar je ook met je vrienden en vriendinnen samen in een team kunt spelen. Plezier, prestatie en saamhorigheid gaan hand in hand.

MHC De Mezen is een club waar iedereen zich veilig en thuis voelt. Een club die gastvrijheid uitstraalt, waar mensen vertrouwen in elkaar hebben en op een respectvolle en sportieve manier met elkaar omgaan. Een club waar we trots op zijn. De Mezen zijn we samen!

De visie, de ambities en de doelstellingen geven ons als club een mooi richtsnoer voor de komende jaren. Het bestuur benut regelmatig de visie en de ambities om te beslissen of de vereniging iets wel of niet oppakt. Daarin vervult de visie de behoefte.

Het is en blijft bijzonder lastig om (nieuwe) vrijwilligers te vinden om verder invulling te geven aan de visie en ambities. Zeker in deze tijden van personeelsschaarste en landelijke trend dat het steeds lastiger wordt om vrijwilligers te vinden. Dat neemt niet weg dat het superleuk is om je steentje bij te dragen aan de club waar je zelf, en/of je kinderen met plezier hockeyen.

Wil je ook bijdragen? Meld je via [email protected] .

Meer informatie kun je vinden in het Hoofdlijnen visie en ambities van De Mezen document. Dit is een levend document en zal regelmatig worden bijgewerkt.