NK O14

Dit grote event verdient meer dan enkel een benoeming in deze lijst, want grotere vissen dan dit zijn er eigenlijk niet te vangen voor een familievereniging zoals wij. Trots zijn we natuurlijk wel op de vrijwilligers die niet alleen dit fantastische evenement hebben mogen binnenhalen voor ons, maar ook het beste uit de kast aan het halen zijn om het ook voor iedereen de moeite waard te maken om te komen.

Dit evenement is zowel op 17 juni (voorrondes) als 24 juni (finales). Inschrijven is niet nodig, want toegang is helemaal vrije en uiteraard gratis! De speciaal opgerichte NK O14-commissie heeft z'n kaarten nog niet allemaal laten zien; des te meer redenen om deze data in de agenda te arceren.

Houd de socials in de gaten!