Turbonacht

Deze klassieker komt eindelijk weer terug weer in onze agenda op 14 oktober 2023. De O12-teams mogen zich allemaal aanmelden om een onvergetelijke nacht door te brengen bij ons op de vereniging. Heb jij niet ook ooit in het clubhuis willen slapen? Voor de O12-teams van komend seizoen gaat het voor de eerste keer gebeuren, een primeur in ons nieuwe clubhuis.

Waar mogen we slapen? Boven? Beneden? Misschien wel buiten in een tent. Je komt er alleen maar achter als je je inschrijft via Mezen Events. Vinden jullie het leuk om te komen? Zorg er dan wel voor dat je 2 begeleiders meeneemt per team, want we moeten er natuurlijk wel voor zorgen dat alles verantwoord blijft.

Bereid je voor op complete chaos, challenges en een feest met een echte DJ, een avond die je nooit mag vergeten.