CORONAREGELS MHC De Mezen

Nieuws afbeelding 15-9-2020

CORONAREGELS MHC De Mezen

Het seizoen is weer van start! Helaas nog niet zoals we gewend waren, maar liever op een aangepaste manier dan helemaal niet. Dit zijn onze belangrijkste regels i.v.m. corona.

• Iedereen die ons terrein betreedt, dient de aanwijzingen op te volgen. Deze zijn overal aangegeven. Blijf thuis als je klachten hebt (en laat je testen).

• Toeschouwers bij wedstrijden zijn van harte welkom. Houdt als clublid rekening met de situatie en wees bescheiden in het meenemen van fans.

• Jeugdleden ouder dan 12 jaar dienen 1,5m afstand afstand tot volwassenen te houden. Dat geldt overal!

• Iedereen van 18 jaar en ouder dient 1,5m afstand te houden. Overal!

• Iedereen die ons clubhuis betreedt, betreedt een horeca gebied en vragen wij de gezondheidscheck te doen én zich te registreren middels de QR codes die je in het clubhuis vindt.

• Volg de looproute in het clubhuis.

• In het clubhuis en het terras moet je zittend consumeren. Voor koffie, thee en limonade langs het veld hebben wij een take-away service.

• Onze kleedruimtes zijn alleen open voor spelers. Teambesprekingen doe je dus op het veld. Volwassenen mogen maximaal met 8 personen in één kleedruimte. De douches kunnen niet gebruikt worden.

• Mondkapjes zijn verplicht in de auto's onderweg naar uitwedstrijden voor leden ouder dan 12 jaar.

Aanpassingen van het beleid

Het bestuur kan tussentijds besluiten tot aanpassing van de regels, bijvoorbeeld wanneer de overheid maatregelen aanscherpt of wanneer blijkt dat de protocollen niet (voldoende) worden nageleefd. Houd de website in de gaten voor de meest recente versies van de protocollen.

Houd elkaar scherp!

Als anderen de regels niet opvolgen betekent dat niet dat jij dat ook 'mag'. Spreek elkaar gerust aan als er (per ongeluk) regels worden overtreden. De Mezen zijn wij samen!

Blijf gezond en veel hockeyplezier gewenst!

Met sportieve groet,

Bestuur MHC De Mezen