11 januari start trainingen

Nieuws afbeelding 6-1-2021 Beste allemaal,

allereerst de allerbeste wensen voor 2021 en laten we hopen dat we er met elkaar een fantastisch mooi jaar van kunnen maken!

Zoals de TC reeds eerder per email heeft aangegeven gaan we vanaf aanstaande maandag 11 januari weer voorzichtig de sticks oppakken en starten met de jeugdtrainingen.

We starten in eerste fase met 1 keer trainen per week en vanaf 23 januari starten we ook weer met de clubcompetitie! Als er teams zijn die graag 2 keer per week willen gaan trainen en zij hebben ook een trainer beschikbaar dan kunnen ze dit bij mij aangeven en zal de tweede training volgens het oude rooster worden toegevoegd.

Alle trainingen en wedstrijden zijn onder voorbehoud van een bespeelbaar veld. Mochten we in een periode met vorst terecht komen dan worden alle trainingen geannuleerd voor die dag(en).

Ga in de Mezen app naar Club/Info/Trainingsschema om het juiste schema te bekijken!

Mochten er verder vragen zijn dan hoor ik het graag!

Veel plezier,
ook namens de TC,