Nieuwe jassen voor trainers de MHC De Mezen

Nieuws afbeelding 26-2-2021

Volvo is partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond en investeert al jaren structureel in de Nederlandse hockeysport. MHC de mezen werkt al jarenlang samen met Volvo Broekhuis uit Harderwijk.

Volvo Clubbonus

Een hockeyvereniging die een partnership heeft met een Volvo-dealer, ontvangt een bonus van € 1.000 bij aankoop of lease van een nieuwe Volvo door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid van de betreffende hockeyvereniging. Daarnaast geeft Volvo Car Nederland ook € 500 bonus aan een hockeyvereniging bij aankoop van een Volvo Selekt Occasion door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid van de betreffende hockeyvereniging. Dit is de zogenaamde Volvo Clubbonus.

Okkerse & Schop Advocaten

Dit jaar heeft Okkerse & Schop Advocaten gebruik gemaakt van de Volvo Clubbonus, hetgeen heeft geresulteerd in mooie jassen voor de zeer gewaardeerde trainers van MHC De Mezen.