Aangepast Trainingsschema

Nieuws afbeelding 7-6-2021 Beste allemaal,

In het bijgevoegde document vinden jullie het TIJDELIJK aangepaste trainingsschema (tot 14 juni).

Er zijn een paar kleine aanpassingen geweest dus controleer deze goed. Voor een paar teams betekent dit namelijk een verandering van veld en tijdstip.

Aanstaande maandag 24/5 wordt er niet getraind in verband met 2de pinksterdag!

Er worden reeds veel wedstrijdblokken aangevraagd en het wordt dus ook steeds moeilijker om voor iedereen een geschikt blok te vinden. Op dit moment zitten de ochtenden helemaal vol! De jongste jeugd gaat op zaterdagochtend (09:00-12:00 uur) op veld 3 trainen/spelen, de JJCie (Martijn Doesborgh) is bezig met een schema en zal jullie op de hoogte brengen.

Mocht je als juniorenteam nog een oefenwedstrijd willen spelen dan graag een gezamenlijk verzoek (datum en tegen welk team) naar mij via [email protected] of via whatsapp. Dan ga ik een tijdsblok zoeken voor jullie.

Groet,
Jeroen