Matchmaker - nieuwe teams

Nieuws afbeelding 21-4-2022

Aan alle spelers die volgend jaar graag gezellig bij elkaar in een team willen komen.

Beste speler,

Het is een hele puzzel om de teams voor volgend jaar samen te stellen. Coaches, trainers, beoordelaars en de diverse coördinatoren zijn al aan de slag. Maar wij horen ook graag wat jullie zelf willen. Alle spelers die niet het vooruitzicht of de ambitie hebben om in een selectieteam te spelen kunnen bij ons een verzoek indienen om met vrienden/vriendinnen in een team te worden ingedeeld. Wij verwerken dit in een database en proberen zoveel mogelijk matches te maken. Dit noemen wij: de Matchmaker.

Spelers die graag volgend jaar bij elkaar in een team willen spelen moeten het volgende doen:

Je stuurt samen een mail.

Het mailadres is: [email protected] (berichten naar andere mailadressen, appjes, etc. worden niet in behandeling genomen).

In het onderwerp van de mail zet je: Matchmaker.

In de mail zet je de naam (voor en achternaam) van de speler met wie je graag in een team wilt komen.

In de cc van deze mail zet je het emailadres van de speler(s) waarmee je een match bent overeengekomen.

In de tekst van de mail zet je kort de reden van je verzoek: bv vrienden of samen rijden.

Deze mail moet uiterlijk 20 mei ontvangen zijn.

Dit zijn de spelregels:

Je mag met je groepje mee naar een hogere leeftijdsklasse, maar of het lukt hangt af van de aantallen in de teams.

Verzoeken voor een hogere leeftijdscategorie hebben een kleinere kans van slagen dan verzoeken binnen de eigen leeftijdscategorie.

Je mag nooit naar een lagere leeftijdscategorie (iemand die volgend jaar B leeftijd heeft, mag niet nog een jaartje in de C blijven).

Spelers die voor selectie opgaan kunnen geen verzoek indienen. Zij worden binnenkort uitgenodigd voor trainingen rondom selectieteams.

Spelers die volgend jaar senioren leeftijd hebben, kunnen wel verzoeken indienen.

Spelers die volgende jaar van de jongste jeugd naar de D gaan mogen ook verzoeken indienen.

Wij geven geen garantie op succes, maar wel de belofte dat we ons best gaan doen.

In verband met de drukte kunnen we geen tussentijdse informatie geven.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

De Matchmaker is relatief nieuw. Er zullen ongetwijfeld teleurstellingen zijn en waarschijnlijk kunnen we niet iedereen 100% tevreden stellen met de plaatsing in de teams van volgend jaar. Maar we gaan ons best voor jullie doen en zien jullie verzoeken graag tegemoet!

Sportieve groet van Josée, Farid, Almar en Olaf