Voorlopige teamindeling MO18

Nieuws afbeelding 24-6-2022

In het bijgevoegd document vinden jullie de voorlopige indeling voor de MO18 teams.

Deze indeling is gemaakt op basis de beoordelingen en de matchmaker die is ingevuld. Wij krijgen in augustus van de KNHB een voorlopige indeling van de poules en in welke klasse de teams gaan spelen. Eind augustus is alles definitief en krijgen jullie het wedstrijdschema te zien.

Een aantal punten om te onthouden

-     Een voorlopige teamindeling houdt in dat er nog wijzigingen mogelijk zijn. Het technisch hart behoudt zich het recht voor om in overleg met de ECJ en selectiecommissie over te gaan tot wijzigingen (door omstandigheden) in de teams.

-    Speelsters en spelers in 1ste teams zullen beoordeeld worden op hun ontwikkeling, aanwezigheid en andere zaken. De spelregels voor het spelen in een eerste team krijgen jullie binnenkort toegestuurd.

-    Pas bij de seizoenstart (begin september) als al deze wijzigingen zijn verwerkt in deze "voorlopige teamindelingen", worden de teamindelingen definitief.

-       De teamnummering is toevallig, van geen waarde en zegt niets over het uiteindelijk nummer dat dit team zal krijgen. Deze indeling bepaalt uiteindelijk het teamnummer.

Voor een aantal teams heeft het technisch hart al een coach op het oog. Wilt u zelf graag een team coachen dan horen wij dit graag door middel van een mail naar [email protected].

Voor eventuele reacties n.a.v. de teamindeling graag contact opnemen via [email protected].

Wil je komend seizoen training geven aan een team of helpen bij onze allerkleinste? Stuur dan even een email naar Jeroen: [email protected]

Wij wensen iedereen alvast heel veel hockeyplezier in de nieuwe teams!

Elftalcommissie Junioren, Selectie Commissie en Technische Hart