Introductie Clubkadercoach

Nieuws afbeelding 27-4-2023

Hieronder vinden jullie een introductie van onze clubkadercoach Casper van Dam. Sinds april mogen wij vanuit het Lokaal Sportakkoord/NOC-NSF gebruik maken van de diensten van deze clubkadercoach. Casper gaat ons de komende maanden ondersteunen in het vormgeven en verankeren van een trainers begeleidingstraject binnen MHC De Mezen. De komende maanden zullen jullie Casper vaker zien op de club en kan het ook zijn dat hij misschien een aantal vragen voor je heeft m.b.t. trainers en trainingen. Als je vragen hebt voor Casper schroom dan ook niet om deze aan hem te stellen. Hieronder een filmpje wat de clubkadercoach is en doet.

Casper zal tot december 2023 ons ondersteunen en wij zijn er blij dat we hiervan gebruik mogen maken. Wij wensen Casper veel succes!

Names het Technisch kader,

Robin Bunt en Jeroen Jense

Mijn naam is Casper van Dam en ik ben als ClubKaderCoach (CKC) vanuit GA! Harderwijk aangesteld om De Mezen te ondersteunen. Vanuit een initiatief van het lokale sportakkoord ben ik gevraagd om De Mezen te helpen, zo ga ik me vooral bezig houden met het opzetten van trainers begeleiding.

Naast deze taak ben ik ook nog werkzaam bij GA! met de brede scholen, sta ik voor de klas als vakleerkracht bewegingsonderwijs en houd ik me bezig met gezonde leefstijl in onze gemeente.

Natuurlijk wil ik zelf ook het goede voorbeeld geven door gezond te leven en te sporten: zo heb ik gejudood, lang basketbal gespeeld, survivalrun gedaan, heel veel triatlons gedaan en ga ik in april de marathon lopen. Mijn drijfveer om aan de slag te gaan als clubkadercoach is het vergroten van sportplezier voor de jeugd, maar misschien nog wel meer het plezier in lesgeven -of training geven- overdragen aan trainers! Graag draag ik bij aan een veilig en plezierig sportklimaat bij jullie club, sta ik klaar voor alle kleine en grote vragen en zien we elkaar langs de lijn!