Kom je buiten spelen? Op de hockeyclub!

Nieuws afbeelding 12-9-2023

Op 24 augustus start de landelijke mediacampagne voor het promoten van hockey. Met de nieuwe campagne geeft de KNHB een antwoord op de dalende ledencijfers. De nieuwe campagne is hard nodig want ten opzichte van vorig seizoen is landelijk een afname geconstateerd van 500 jongste jeugdteams.

Met de campagne ‘Kom je buiten spelen? Op de hockeyclub!’ inspireren we kinderen en informeert de KNHB de ouders. Door middel van toffe video’s laat de KNHB zien dat hockey een leuke, stoere sport is en laten ze ouders kennismaken met de kracht van onze sport en de charme van de clubcultuur.

Wij hebben als MHC De Mezen de afgelopen jaren bewezen dat we tegen deze stroom kunnen inzwemmen. Tijdens en na de corona periode heeft onze technische staf en alle vrijwilligers ervoor gezorgd dat iedereen altijd welkom was en is op onze club. Met veel passie en toewijding zorgen zij elke dag ervoor dat de (jongste) jeugd een fijne plek heeft om te sporten, samen te zijn en ook gewoon lekker kunnen 'hangen'. Maar ook wij willen natuurlijk graag onze (jongste) jeugd uitbreiden en ondersteunen deze campagne van harte. Kijk op onderstaande site voor meer informatie!

www.opdehockeyclub.nl

Heb je vriendjes of vriendinnetjes die graag een keer gewoon hockey willen proberen? Ze zijn ALTIJD van harte welkom! Ze kunnen zich aanmelden via [email protected] of je spreekt op woensdag een keer Eva, Linda, Thomas, Jeroen of één van de andere vrijwilligers/coaches/trainers aan.

Als je vragen hebt over deze campagne dan mag je met mij contact opnemen!

Groet,

Jeroen Jense