Nieuw hoofdsponsor Dames 1 & Heren 1

Nieuws afbeelding 6-11-2023

Heren 1 en Dames 1 nieuwe hoofdsponsors

Zondag 5 november overhandigden spelers en staf van zowel Dames 1 als Heren 1 een ingelijst shirt aan hun nieuwe hoofdsponsors. Ernst Admiraal namens WAUW Digital Agency en Floris Pak namens de Boterlop groep namen het pronkstuk in ontvangst.

Dit jaar heeft WAUW Digital Agency zich ook verbonden aan Heren 1. Wat de Mezen betreft een geweldige aanvulling op hun hoofdsponsorschap van de hele vereniging! Het team is hem erg dankbaar en uit betrouwbare bronnen hebben we begrepen dat er voor Ernst zelfs een plekje vrij is gehouden voor het teamweekend naar Valencia!

De Boterlap Groep verbond zich opnieuw aan de Dames 1. Wat goed zit, moet je niet veranderen zeggen ze. Zo zal de Boterlap Groep er ook over hebben gedacht. De mooie afbeelding van een hert, het logo van Buitenplaats ’t Loo, op de shirts van de Dames ziet er geweldig uit!

De aanwezigheid van de sponsoren moet geholpen hebben, want zowel de Dames als de Heren wonnen in de nieuwe shirts hun wedstrijden tegen Arnhem. Klasse!